Reklamacje
Jeżeli towar jest wadliwy, to klient może skorzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u producenta,
lub zgłosić reklamację na adres:
sklep@walaszko.pl
Dokument reklamacyjny powinien zawierać:
- oznaczenie sprzedawcy/usługodawcy: imię, nazwisko, nazwę w przypadku osób prawnych, firmę pod jaką działają, formę prawną prowadzonej działalności gospodarczej, adres głównego miejsca wykonywania działalności gospodarczej, numer identyfikacyjny NIP;
- oznaczenie konsumenta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, telefon kontaktowy;
- miejsce, datę i godzinę sporządzenia reklamacji;
- informacje o umowie: kiedy została zawarta, co było przedmiotem umowy (zamawiany towar), sposób płatności za produkt lub usługę, wybrany sposób dostawy, data otrzymania przesyłki;
- wada przedmiotu reklamacji, dokładna data jej wystąpienia;
- żądania konsumenta;
- własnoręczny podpis reklamującego;